Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 18:16:00 MET DST

W swoim poscie napisanym do pl.comp.pecet w dniu Sat, 26 Aug 2000
08:54:50 +0200 niejaki(a) Klamot -=gamrot_at_poczta.fm=- twierdzi, ze...
: Niech zgadne ten dysk to SEGATE....
: Te dyski ogolnie nie nadaja sie do niczego, a na pewno do zastosowania w
: kompach...

5 lat na Seagate'ach i ani jednego Bad Blocku... tak uwielbiam takie
posty w stylu "Zoltrix/Seagate/c...j_wie_co to szajs/dno/gowno" Jak
miales z tej firmy zle dyski to okej, ale jesli tylko cos takiego
slyszales, to coz zazdroszcze. Ja nie zmienie Seagate'a na zaden inny
dysk, raz przeszlem na Fujitsu i dwa z kolei mi padly, a Seagate moj
chodzi do dzisiaj. Dawno emu mialem 2 ich dyski z serii Medalist po
1GB, podobniez szajsy totalne, a CHODZA DO DZIS!

Nastepnym razem czlowieku mow dlaczego tak sadzisz i nie wprowadzaj
ludzi w blad na temat sprzetu. Aha, pewnie twoj dysk to Samsung?
Wymienialem je ze znajomym w pracowni, bo padlo 12 z pietnastu
komputerow, bo na bazie byly Samsunga (a Fujitsu na serwie tez padlo).
Teraz wszystko smiga na Seagate'ach U10 i jednej Barracudzie. Za
rok/dwa jesli nic sie nie stanie to mam kolejny dowod, ze Seagate to
nie zlom ;)

--
   <---==== Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com> ====--->
   <---==== UIN 65665716.........IRC #tychy (ManiacK) ====--->