siec dial-up

Autor: Roman Kubiak (namor77_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 18:18:43 MET DST

Mam zapytanie do grupowiczow,
czy ktos spotkal sie z takim czyms.
Kilka dni temu zadalem pytanie jak polaczyc 2 sieci lokalne za pomoca
dial-up
odpowiedz uzyskalem.
Teraz problem innej natury.

Wszystko ldanie pieknie jesli chodzi o 2 modemy wewnetrzne.
Jednak sprawa sie komplikuje .
W pracy posiadam modem zewnetrzny wlasciwie do ISDN,
ale mysle ze to nie ma znaczenia wiekszego.

Probuje sie podlaczyc do drugiej sieci, jednak wystepuje mi blad,
ze nie mozna ustanowic polaczenia miedzy komputerami.

A jesli ktos probuje sie do mnie wdzwonic, wogole nie uzyskuje ze mna
polaczenia.
Mimo iz wszystko raczej na pewno mam dobrze poinstalowane, wlacznie z
serwerem dial-up.

Na modemie migaja diody ze ktos sie che wdzwonic jednaj windows nic nie
pokazuje, i wogole nie wpuszcza do sieci.

Czy ktos spotkal sie z takim problemem i moglby mi pomoc ?

Pozdrawiam
Namor