Re: ATI Xpert 2000 32MB tv-out

Autor: Robert (waszczuk_at_matrix.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 15:41:43 MET DST

> W Polsce obowiązuje PAL D/K
> Tyle że na karcie da się ustawić PAL D lub PAL K (i kilkanaście
> innych) a nie oba jednocześnie.
> Ustawia się chyba po kilknięciu na 'telewizor' w zakładkach od karty
> grafiki (nie mogę sprawdzić bo w tej chwili sprzęt stoi daleko)
> Gdzieś jest też napisana rozdzielczość jaka jest wyświetlana na TV
Slusznie masz racje, zapomnialem o tym. Mam bodajze ustawiony PAL D, ale nie
ma to wiekszego znaczenia co tam ustawie.

> U mnie automatyczne wyszukiwanie kanałów nic nie dało. Jeszcze
> pokombinuję.
Nie ma potrzeby wyszukiwania kanalow. Chyba musisz miec w TV kanal (z reguly
wybiera sie go wciskajac 0 na pilocie) ktory wyswietla sygnal nie z wejscia
antenowego tylko z wejscia video?