Odp: System - COMPAQ DESKPRO 66 M ?

Autor: tom (stingwcw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 14:17:05 MET DST

Użytkownik Stanisław <ststan_at_priv.sos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39a82b0a_at_news.vogel.pl...
> Zetknęłem się z [zabytkiem] jw- 486 SX. HDD-240 MB. Z www ściągnęłem
jakieś
> programy do ustawienia tego systemu , ale nie do końca rozumię sposób
> ustawiania COMPAQ-ta. Udało mi sie coprawda go odpalić , ale sam nie wiem
> jak to zrobiłem- i jak się go powinno ustawiać.
> Zakładając , że komputer nie widzi dysku...co należałoby kolejno robić ? I
> jak to jest z tym BIOSEM ? On ma istnieć na HDD? - tak ? Jak to w praktyce
> wygląda ? I jak powinno wyglądać podział dysku na partycje ? Bo chyba
> powinno się podzielić......... Będę wdzięczny za
> [...]
nie wiem czy w tym modelu ale compaq lubi stosowac partycje narzedziowa do
ktorej jest dostep przed zaladowaniem systemu najczesciej poprzez
nacisniecie F10 , moze si ezdarzyc ze ten model nie ma biosu w flashu tylko
na dyskietce, i od tej dyskietni nalezy zaczac konfiguracje potem partycje
narzedziowa a potem system , nie wiem czy compaq stosowal to juz w 486 ale w
pozniejszych jest to czeste , napisz jaki caly numer seryjny maszyny to moze
ci pomoge z dyskietkami

tom

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl