Plyta nie rusza

Autor: Mikolaj Rydzewski (mr_at_bci.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 11:57:40 MET DST

Witam

Mam plyte pod Pentium 100, oraz samego procka. Obie czesci sa 'z odzysku'.
Plyta przedtem chodzila z procesorem P133, ale mnie sie dostal tylko P100.
Nie mam do niej niestety dokumentacji. Poustawialem zworki taktujace zegar
na wlasciwe pozycje (zreszta i tak probowalem wszystkich kombinacji...)
i... niestety nic. Plyta nie rusza :-( Znaczy sie prad idzie, dysk sie
kreci, procesor grzeje, nie ma tylko sygnalu na monitor. Karta grafiki
(PCI) jest sprawna, probowalem w kilku slotach. Co to moze byc? Plyta i
procesor tez sa sprawne - pare dni temu zostaly przelozone z innych
komputerow. Pamieci tez sa ok.

--
Mikolaj Rydzewski                          Bankowe Centrum Informatyki
tel +48 12 6185224                         http://www.bci.pl