SCSI - Jaki kontroler, dysk i nagrywarka...

Autor: Adam (kefren_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 11:27:23 MET DST

Witam wszystkich!!!

Wlasnie nabylem CD-ROM Plextor'a 40X SCSI.
Mam zamiar do niego dokupic nagrywarke...
Tutaj pytanie no.1 - jaka ( RAW, Overburning, bezproblemowa praca, dobre
wypalanie
    plyt Audio ),
        ja mam 3 typy : Yamaha 8x8xcostam, Plextor 12x4x32 (nie chce
12x10..., bo nie
na SCSI, poza tym nagrywam plyty Audio i cos mi sie ten Burn-Proof 'nie
widzi') i 8x Teac.
Wielu ludzi chwali sobie ta ostatnia, co prawda nie dziala ona z CloneCD,
ale...

...DYSK Twardy...
Co prawda ludzie mowia, ze najlepsze Seagate'y i IBM, ja mam na oku WD
18-000costam
(18.3 GB 10000 rpm 8 MB cache ) - co sadzicie o tym dysku, czy bede musial
korzystac z gwarancji???

...Kontroler...
BIOS, U2W, LVD itd. Myslalem nad Tekram'em ( najwyzszy model, bodajze
DC-395 ), Adaptec'iem
- wlasnie, tutaj sa jakies nowe Ultra160 - co to wlasciwie jest. Moze
DPT...?

Prosze o uwagi i sugestie...
Thanx i pozdrawiam!

Adam Kiryszewski