Re: Asus p2b-s PIII?

Autor: kamyczek_at_gemmar.com.pl
Data: Mon 28 Aug 2000 - 09:51:06 MET DST

On Sun, 27 Aug 2000 21:11:29 GMT, "Maciej Plewicki"
<maatzey_at_poczta.onet.pl> wrote:

>MAm pytanie, czy na płycie Asusa P2B-S ruszy proc. PIII???? Mam najnowszy
>BIOS a komp po załadowaniu PIII zachowuje się w taki sam sposób jak po
>odpaleniu BEZ procesora!
>Pomocy!

W pierwszej kolejnosci typowalbym klopot z przejsciowka...
w drugiej... odwiedzenie strony asusa (www.asus.com) gdzie w dziale
Technical Ref zostana rozwiane wszystkie Twoje watpliwosci. Generalnie
wydaje mi sie, ze plyta ta powinna pracowac z P3.

Poza tym: jestes pewien, ze dysponujesz sprawnym egzemplarzem
procesora?

Pozdrawiam,
        Michal