Re: Help - Re: Fax Talk Communicator - soft do modemow Zoltrixa - kapusciany soft - zawiesza komp

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 00:52:37 MET DST

Użytkownik Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:39A9B4FB.6CE7_at_poczta.onet.pl...
> Instalator wykryl prawidlowo modemik na Com 3 (wirtualny),
> Ok. Moj modemik sie instalowal pod com5.
> Dalem wreszcie na com2, bo com3 mam zajety.

> To czemu nie chce widziec modemu na com2,
> a widzi myszke na com1 i sie zwiesza ?

> You are a Lucky Man.
> Przestaw modem na com2 i sprawdz czy
> bedzie dzialal ?
> Moze faktycznie mu com2 nie pasuje.
> Dariusz

Jesli dobrze pamietam, to COM 1 i COM 2 sa zarezerwowane sprzetowo dla
gryzonia i innego urzadzenia pod serial. Natomiast winmodemy zakladaja COMa
wirtualnego. Piszesz ze modem zainstalowal Ci sie na COM 5. Jesli dzialal
prawidlowo to po co wskazujesz mu na sile inny port? Wróc do COMa 5 to oi
moze Fax Talk Communikator wykryje "wlasciwy" port COM i sie w koncu
zainstaluje.

Tomek (Floyds) Grabowski
floyds_at_klienci.pkobp.pl
floyds_at_polbox.com