Lamerskie pytanie

Autor: Fryderyk Chopin (fr_chopin2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 17:13:13 MET DST

potrzebuje pomocy
po zrekonfigurowaniu systemu W98 stałem się niemy nie posiadam sterowników d
o mojej karty . Mogę ściągnąć je z sieci jednak nie wiem jakie parametry ma
moja karta
Gdzie należy odczytać nazwę i producenta ?
Aktualnie menedżer urządzeń mówi o konflikcie tego urządzenia
a wg mojego systemu mam Sound Max Integrated Digital Audio
przypuszczam jednak że moja karta to Intel 810
proszę o pomoc i może jeszcze jak prawidłowo zaintalowac drivery
fr_chopin2_at_poczta.onet.pl