Re: Help - Re: Fax Talk Communicator - soft do modemow Zoltrixa - kapusciany soft - zawiesza komp

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 10:16:32 MET DST

> Zapodaj nowe drivery do modemu i sprawdz czy nie ma konfliktow
> przerwan modem - mysz(interface myszy).
Ok. Juz jade do Zoltrixa.
Konfliktu przerwan nie ma, bo myszka ladnie chodzi w IE i NN.
Zreszta to wina softu, bo aby sie skomunikowac z modemem,
to wysyla AT na kolejne porty.
A komendy AT nie powoduja zawieszania modemow co najwyzej odpowiedz
to error.
A jezeli soft wysyla komendy AT direct to Com1 , czyli na myszke
i nie potrafi dalej analizowac com2, com3...
no to chyba jednak kapusciany ten soft.

Ale niemniej dzieki. Jak nie naprawie tego to skasuje ten soft magnesem
i gwozdziem na kompakcie, zeby mnie nie kusil.
Dariusz