Re: Linux for win9x

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 11:11:55 MET DST

Użytkownik "Pituch" <mlody_at_sih.pl> napisał w wiadomości
> Sorx za tak glupie i moze smieszne pytanie, ale czy istnieje cos takiego
jak
> emulator Linuxa pod Windows? Jesli tak to skad to mozna wziac?

Po co ktoś ma pisać emulator czegoś co jest dostępne za darmo i można sobie
zainstalować.
Miałem kiedyś jakiegoś Linuxa który instalował się pod Windowsem przez
zwykły setup.exe, dodawał się do Menu start. Można go było odpalać
bezpośrednio z Windowsa z tym, że Windows przechodził w tryb MS-DOS.

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński