Odp: drukarka HP LJ 6L

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 00:13:59 MET DST

Użytkownik Peacemaker <tomekz_at_staropolanka.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8o2e8t$3ji$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Łącki" <piotr.lacki_at_martin-bauer.com.pl> napisał w
> wiadomości news:8o0umn$fml$1_at_news.ipartners.pl...
> >

> Sprawdz sterowniki - jezeli nie masz, to sprobuj puscic ja na PCL.
> Poza tym sprobuj w biosie z ECP/SPP - ja zazwyczaj ustawiam
> jedynie na SPP i jest OK.

Przestaw we właściwościach na rastrowanie obiektów wysokiego poziomu na
komputerze hoscie i po bólu (chyba) z moją było podobnie, bo zawsze myslała
i liczyła, a teraz robi to szybki proc 566_at_850 :)

--
e-mail: byczektom_at_poczta.onet.pl