Odp: Potrrzebuję korepetycji

Autor: PiotrS (piotrs_at_softel.gda.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 22:51:27 MET DST

> Zostałem obdarowany w robocie kompem PIIIE/600, 128MB na płycie MS-6309
Pozazdrościć takiego darczyńcę.

>I mam wrażenie, że całe to ustrojstwo chodzi zbyt wolno zwłaszcza w
przypadku
> niektórych programów
Te wrażenia to rzeczywiście super konkret. Posadź do komputera kogoś z 486
to od razu twój komputer stanie się rakietą.
Może porównanie testów jakimś programem (pierwsza lepsza płytka z
gazetek )do pomiaru wydajności coś konkretnie i w miarę obiektywnie powie o
pracy twojego systemu.
Odpal go u siebie i na innym komputerze i będziesz miał skalę porównawczą.
Jeśli rzeczywiście będzie źle przyjmij porządek sprawdzenia -sprzęt, BIOS,
system monitorując zmiany.

Powodzenia Piotr