Re: Windows 2000 Update

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 18:36:10 MET DST

"Piotr Narewski" <P.Narewski_at_adb.pl> wrote in message
> Wocilem z wakacji, startuje Windows Update, potem wybieram "aktualizacje
> produktow". Otwiera sie jak zwykle popup "Trwa sprawdzanie ...". Problem
> w tym, ze popup sie nie zamyka a moj wspanialy Intenet Explorer 5.50
> wypisuje mi w linii statusu "Error on page" i nie pokazuje co mozna
> zaktualizowac. Wie ktos moze cos na ten temat? Angielskia wersja
> windows'a 2000.

tak czy siak , bylem zmuszony do ponownej instalacji W2k
tym razem _nie_instalowalem_ IE 5.5 (beta)
i _nie_instalowalem_ SP1 beta
IE mam nadal 5 a SP1 juz pelny
(reszta softu jak poprzednio)

nie wiem ktore z nich bylo odpowiedzialne -
ale nagle WinUpdate i wszystkie inne sprawiajace
problemy rzeczy zaczely chodzic :-P

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku