Odp: NU skasował mi partycję - HELP !

Autor: max (max1_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 14:29:45 MET DST

> Używałem 4.10 Full.
> Nie zobaczył większości plików (tylko puste katalogi), a te pliki, które
> próbnie odzyskałem były skopane.
> Może źle, że zostawiłem dysk na kontrolerze Ultra66. Podłączę go na
normalną
> taśmę i zobacze jeszcze raz.

Jeszcze ja.
Użyłem windowsowej wersji Tiramisu (Easy Recovery Pro). Znalazł wielkość
skasowanej partycji, ale odzyskał dobrze tylko pliki, które zapisane były w
ciągłych blokach. Jak plik był posiekany, to po odzyskaniu okazywał się
skopany.
I tak jest lepiej niż było, bo dużo ważnych rzeczy udało mi się odzyskać.
Acha. Easy Recovery to jedyny program (z kilkunastu), który coś zdziałał.

 max