Kłopot z PutImage w Turbo Pascalu

Autor: Igo (igo_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 12:26:02 MET DST

Jeśli ktoś się zna dobrze na TP, to proszę o pomoc: napisałem procedurę
zapisującą zrzucony obrazek (GetImage) z ekranu do pliku [BlockWrite
(file,obrazek^,imagesize(...))]. Następnie programem BINOBJ
przekonwertowałem to do obj i dołączyłem do programu przez {$L obrazek.obj}.
Wypisałem póżnie procedura: procedure nazwa; external;. Następnie chciałem
to z powrotem wrzyucić na ekran: PutImage (x,y,nazwa^,NormalPut). I tu
wyskakuje błąd kompilacji: ERRAR 143: Invalid procedure or function
reference; Co zrobić jaki jest błąd? Procedura wywołująca wstawianie rysunki
jest umieszczona po {$F+}.

Igo (igo_at_interia.pl) - proszę o odpowiedź na priv.

Nie szukaj daleko...
Wyszukiwarka AltaVista teraz w INTERIA.PL
http://szukaj.interia.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl