Systemowa do Amigi

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 21:28:26 MET DST

Witam,
czy mógłby mi ktoś przysłać na priva kosak_at_go2.pl pliki z dyskietki
systemowej Amigi 500+ (na dyskietce, którą sformatował sobie znajomy, jest
numer 370171-01). Nie wiem, czy numer ten ma jakieś znaczenie, bo Amigi
nigdy nawet na oczy nie widziałem. Czy dyskietki Amigi są takie same jak te
normalne 3,5 cala? Z telefonicznego opisu znajomego wynika, że tak, wtedy
mógłbym skopiować pliki na dyskietkę i wysłać mu pocztą, bo nie ma dostępu
do Internetu.
Dzięki z góry

--
Pozdro :-)