DIABLO 2 + CRACK + PATCH + SORRY ZA OFF TOPIC :)))

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 11:10:45 MET DST

Witam !

Przegralem sobie od znajomego (z oryginalnych plyt) Diablo 2, polska
wersje.. Przegralem wszytkie trzy plyty z danymi, plyte audio olalem.
Probowalem gre zainstaowac - wsadzilem plyte instalacyjna i wyswietlilo mi
sie menu. Probowalem od razu zrobic pelna instalacje, ale nie udalo sie -
program poprosil o wlozenie drugiej plyty (GRA), cos tam pokopiowal po czym
stwierdzil ze nie moze znalezc plilku i ze to nie jest ta plyta.
Plik jest, sprawdzilem. Widac jest jakies zabezpieczenie, bo plyty
przegywalem sciezka po sciezce.
Bylem juz zedcydowany skasowac te plyty (bo na szczescie nagralem na plytach
RW :))), ale cos mnie tknelo i sprobowalem jeszcze raz. Tym razem wybralem
instalacje dla jednego gracza. Udalo sie - wszystko zainstalowalo sie z
pierwszej plyty.
Uruchomil mi sie test grafiki, wszytko bylo OK, wybralem grafike Direct3D.
Kiedy probowlalem zaczac grac, oczywiscie nic z tego nie wyszlo - trzeba
bylo wlozyc plyte GRA, ktora program rozpoznawal jako niewlasciwa.
Czyli byl potrzebny crack. Dostalem go od znajomego, jest to plk o nazwie
game.exe ktory wgralem do katalogu gry kasujac oryginal. Teraz juz moglem
uruchumic gre, program poznawal plyty jako oryginane.

Ale uwaga - nie jest dobrze. Grac moge, lecz coz to za gra kiedy NIE WIDAC
POSTACI GLOWNEGO BOHATERA. Niezaleznie jaka postac sie wybierze, jest ona
niewidzialna. Widac tylko krag swiatla jakie postac rzuca w okol siebie, i
po tym tylko mozna sie domyslic gdzie jestesmy. Wzglednie po krzyzyku na
automapie.
Mozna normalnie grac, walczyc, rozmawiac z postaciami w grze, a nasz bohater
ciagle jest przezroczysty.

Uruchomilem jeszcze raz test grafiki i tym razem wybralem grafike w
DirectDraw, czyli 2D. Nic nie pomoglo, oprocz tego ze grafika w grze
wygladala troche mniej ladnie.

Teraz troche detali technicznych: mam Celerona 400, 96MB RAM, i karte
grafiki Riva TNT2.
OS WIN 98 SE. Jezeli chodzi o sterowniki to mam zainstalowane wszytkie
najnowsze wesrsje jakie kraza po sieci.

Myslalem ze to moze wina mojego sprzetu wiec zanioslem gre do znajomego. On
ma AMD K6-2 300 i VooDoo. U niego dziala tak samo - wszystko ladnie i
pieknie za wyjatkiem tego ze naszej postaci nie widac.
Oczywiscie u niego rowniez musielismy instalowac cracka, inaczej w ogole nie
chodzilo.

Po tym przydlugim wstepie, czas na moje pytanie do szanownych grupowiczy:

- czy to jest wina crack'a ktorego uzywam ? Bo oryginalny plik game.exe
zajmuje okolo 350KB, a ten ktory dostalem jako crack zajmuje tylko 250KB.
Czyli pewnie czegos w nim brakuje....
- wiem ze do Diablo 2 jest patch. Czy warto go sciagac ? Moze wtedy wszystko
dzialaloby jak nalezy ? I jak ma sie patch do cracka ? Czy mozna
zainstalowac patcha a pozniej na to wszystko crack'a ?
- w jaki sposob mozna scrackowac gre tak, aby dalo sie ja zainstalowac jako
FULL, a nie tylo jako werjse dla jednego gracza ?

I koncowe pytanie: co zrobic zeby Diablo 2 mi dzialalo ? :))))
Bardzo prosze wszelkie porady i sugestie wyslylac mi na priv'a a nie tylko
na grupe, poniewaz z wielka niecierpliowcia czekam na wszelkie odpowiedzi a
mam powiadomienie na komoorke :)))

Jezeli ktos z was ma dobrego crkack'a to niech mi go wysle na priva, albo
poda adres skad mozna go sciagnac - rowniez na piriva.

No i jezeli ten tamat byl juz poruszany to bardzo przepraszam, ale przy moim
polaczeniu modemowym (14400) sciaganie archiwum grupy to samobojstwo :))))

Serdecznie wszystkich pozdrawiam,

Marcin