Re: Jaki monitor 17" kupić?

Autor: Klamot (gamrot_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 08:52:31 MET DST

Użytkownik Marcin Juszkiewicz <szczepan_at_blabla.w.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8qdedl.v0.szczepan_at_teleinfo.pb.bialystok.pl...
> Ehlo!
>
> Mam zamiar za jakiś miesiąc kupić monitor 17" z kategorii tych
> tańszych. Interesuje mnie 1024x768 w 85Hz czyli inaczej mówiąc monitor
> 15" z 17" lampą. I tu się pojawia mały problem - mianowicie nie mogę
> znaleźć nigdzie jakiegoś sensownego testu/zestawienia tego typu sprzętu
> pod względem jakości, wygody użytkowania itp. więc uznałem, że zapytam
> czytających tę listę.
>
> Jaki monitor byś polecił(a):
>
> CTX PL7
> CTX VL700
> CTX VL700SLT
> [...]

Jesli mialo by byc to cos z tych w/w to napewno nie LG... Ale szczerze
poleciłbym
MAG'a 786FD - naprawde dobry monitorek na FD Trinitronie... i chodzi
SUPER...
Oczywiscie dobre sa tez Panasonic pl70i... Samsung... CTX tez jest dobry,
tylko nie LG...

Pzdr. Klamot