grafik a pecet

Autor: dynamite (dynamite_at_ps.com)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 21:55:48 MET DST

Czesc,
        Z gory przepraszam za lekki OT. Niestety nie mam zbyt wiele
czasu a zalezy mi na opinii ludzi ktorzy cos wiedza o sprzecie.
Chodzi o to ze moj brat zamawia sobie sprzet do pracy ( projektowanie,
CAD i inne ) i wymyslil sobie cos takiego:

Procesor: AMD Duron 600 Mhz (530zl)
Plyta g.: Abit KT7
Karta graf: G400 Matrox 32 MB (Malvell)
Pamiec: 128 MB (100 Mhz)
Dysk: Segate 20 G
Monitor: CTX PR705F Futura 2000

Calosc sprzetu (+oczywiscie fdd,cdrom,obudowa etc.) ma kosztowac do 6700 zl.
Co sadzicie o tej konfiguracji? Czy w takim przedziale cenowym mozna
zlozyc cos lepszego?

--
Piotrek,
aciezka_at_hermes.umcs.lublin.pl