Re: HP czy LG

Autor: ramon (ramon_at_accent.com.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 18:41:36 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Nie wrzucaj LG do jednego worka z Philipsem... to jednak całkiem niezły
> sprzęt w swojej klasie...

Calkowicie sie z tym zgadzam nagrywarki PHILIPSA to szajs a LG to calkiem
niezly sprzet ale jednak nagrywarki HP sa niewiele ale lepsze (HP poprostu
ma wieksze doswiatczenie bo wczesniej zaczela produkowac nagrywarki i tylko
na tym opiera sie moje stwierdzenie bo ani HP ani LG nie prawiaja wiekszych
klopotow ).

Pozdrawiam Ramon