Karta sieciowa dziala, ale nie widzi sieci.

Autor: Roman Kubiak (namor77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 18:19:01 MET DST

Nie wiem czy ten problem wystepowal juz na grupie, a mam
malo czasu aby szykac po archiwum i z gory przepraszam jesli sie
powtorzyl.
Mam problem zwiazany z karta sieciowa, po wymianie plyty glownej
komputer nie widzi sieci lokalnej :( karta sieciowa dziala poprawnie.
Tylko dziwi mnie jedna sprawa, przy wchodzeniu do systemu
jest informacja z biosu ze karta sieciowa jest na IRQ 11
a w Windowsie widzi mi ja jako IRQ na 12, czy ktos spotkal sie z takim czyms
?
moze to tylko Windows;-) i tak ma byc, ale na innych komputerach jest tu i t
u tak
samo.

Grupa robocza jest ta sama co na innych komputerach i powinno wszystko byc
dobrze, ale w otoczeniu sieciowycm widzi tylko samego siebie:(.
Aha jest i jeszcze jedna aprawa, strasznie dlugo wgrywa sie system.
Najpierw leci po dysku jak to Win :) a pozniej na jakies 30 - 40 sek sie
zatrzymuje i nie wiem nad czym on tyle mysli.
Jesli ktos spotkal sie z takim problemem i bedzie w stanie mi pomoc, bede z
gory
wdzieczny i zawsze sluze pomoca np VB, Access
Pozdrawiam
 Namor.