Re: PLYTA i PROCEK

Autor: Lamer (misiotrybus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 16:43:51 MET DST

^-^:
> A jak ze stabilnoscia tego ukladu - wiem ze podobno jest szybkie - ale jak
> to sie ma nie w grach
> ale w samym windowsie gdy po prostu pracujesz na wielu programach na raz ?

Na platformie Slot A najstabilniejsze były Asusy i Abity.
W różnych "review'ach" na stronach hardware'owych o
płytach Socket A tychże producentów (A7V, KT7, KT7-Raid)
często zdarza się czytać, że nie padły im ni razu podczas kilku
dni testów. Na temat A7V na newsgrupach naszych i globalnych
żadnych niepokojących sygnałów.

PZDR,
                Lamer