Re: Komputer

Autor: Halley (komp_at_modex.com.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 12:27:55 MET DST

"MiG" <migonweb_at_poczta.onet.pl> wrote in message

| Dlaczego? Dla przykladu CDROMy maj bardzo dobre, tak uwazam osobiscie.

Nie wiem jak się sprawują ich CDROMy ale jeśli produkują monitor (LG
Flatron 795FT Plus), który teoretycznie zaliczany jest do
profesjonalnych i za który ja płace 2 000 PLN i okazuje się, że monitor
ma nie możliwe do usunięcia błędy zbieżności, brak ostrości na mniej
więcej 1/3 ekranu oraz przebarwienia na 1/3 ekranu, to uważam, że takiej
firmie nie można ufać;

| Czy te monitory maja cyfrowe sterowanie (OSD)?
| Moze znasz ich dokladniejsze parametry?

    tak, wszystkie mają cyfrowe OSD, a parametry techniczne najłatwiej
znaleźć na stronie producentów;

    K.R.H.