Re: TEAC CDW-54E - co sadzicie :-)

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 12:15:07 MET DST

> Napiszcie co sadzicie o:
> TEAC CDW-54E 32xL/4xWS/4xS IDE
>

> Duzo kasy nie mam, a potrzebuje nagryware do urzytku wlasciwie domowego
> wylacznie (mp3, backup-y, itp.).

bardzo fajna wypalarka - ale ja mimo wszystko wybralem Creative 8432E - cena
jest wrecz podobna ( Teac okolo 800 Creative okolo 850 ) a mam 8x

tzn przez pol roku przymierzalem sie do tego TEACa - ale jak poczytalem o
Creative to zmienilem zdanie (ten Creative to Plextor w srodku - zreszta na
zewnatrz tez ;) )

--
pozdrawiam
=>adres WWW: http://www.marcyn.prv.pl