Re: Duron 650 + olowek na mostki L1

Autor: Jerzy Glebocki (tamtron_at_tamtron.com.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 11:50:22 MET DST

Liczne porady jak "przeleciec" Durona na stronie
http://www6.tomshardware.com/cpu/00q3/000711/index.html , a z tymi mostkami
to nie tak latwo, chyba ze AMD zacznie produkowac procesory wogole bez
zworek dolaczajac mazak ze srebrem i instrukcje obslugi, jak dowolnie
skonfigurowac sobie procesor wedlug potrzeb, zaslug, ambicji etc.

Pozdro
Jurek