Re: jaka karta z TV OUT

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 09:48:53 MET DST

Piotr Szczesnik wrote:
[...]
> A czy posiada wspomaganie DVD, bo o ile pomiętom to g400 nie miało.
> Nie wiem co to za model, może to słowo 'max' coś nowego wnosi.

Dokładnie nie pamiętam, ale podstawowe funkcje wspiera. Max od wersji
nie max różni się tym, że wszystko ma na maxa - najszybsze pamięci,
ramdac, jest DH, ma wiatraczek na chipie - ale ciągle jest to ten sam
chipset i ta sama architektura, tylko taktowanie maxymalne (przez co
praktycznie nie da się podkręcić).

U mnie na k7 750 podczas oglądania filmu 60-65% mocy procesora zostaje
dla CPUIddle :)

http://www.matrox.com/mga/products/mill_g400/features.htm

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm