Re: ATI Xpert 2000 32MB tv-out

Autor: Robert (waszczuk_at_matrix.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 09:31:18 MET DST

Piotr Szczesnik <szczesnik_at_usa.com> wrote in message

> Ja mam Win98 (_nie_ SE). Drivery z płytki i narazie wszystko chodzi
> normalnie.
> Na Win98 SE zaobserwowałem, że ikonki są źle wyświetlane w SO 5.2

> Co nie oznacza, że są lepsze.

> Jaki chip na płycie? Jeśli to VIA, to potrzebne są uaktualnienia do
> Windows.

SL6 oparta jest na chipie intela i815. Przypuszczam ze moze jest to jakis
konflikt z ta akurat plyta.

> Ja nie mogę odpalić wyjścia TV.
> Chodzi mi o to jaki standard kodowania ustawiłeś i z którego wyjścia
> korzystasz.
> Jaki kanał trzeba ustawić w TV?

Standard kodowania? Hm nie wiem co to takiego i gdzie sie ustawia.
Korzystam z wyjscia S-VHS (czy S-video jak kto woli), ale sprawdzalem takze
na composite i dziala tak samo. Telewizor nalezy przelaczyc na video i w
zasadzie to wszystko. Karta sama detekuje ze cos jest do niej podlaczone co
objawia sie tym ze na ekranie monitora obraz jest wyswietlany w troche innym
formacie i innej czestotliwosci, oczywiscie obraz pojawia sie takze na TV.
Po podlaczeniu TV nalezy zrobic reset, albo najlepiej podlaczac przy
wylaczonym kompie.
Zdaje sie ze kabel nie moze byc za dlugi tzn na TV nie ma obrazu w przypadku
gdy podlaczylem go kablem o dlugosci 15m, jeszcze nie zdazylem sprawdzic czy
jest to wina kabla, czy ta karta poprostu tak ma.