Re: Nagrywarka Plextor

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 09:03:42 MET DST

> jasne, Plextor robi najlepsze nagrywarki...

Oczywiscie przylaczam sie do zdania przedmowcow.
Zalety techniczne to IMHO:
1) praca w trybie RAW, z clonem skopiujesz wiekszosc krazkow, (oczywiscie
chodzi mi tu o kopie robocze legalnie zakupionych programow ;-) )
2) technologia burn proof czyli w trakcie nagrywania kaz plytce wyjechac
wyjmij ja wloz i dalej kontynuuj nagrywanie,
3) cena o wiele nizsza od 124TS (symbole moglem pomylic), poprzedniego
modelu PLEXTORA 8424.
4) zapis CDRW x10 najszybszy obecnie na rynku.

Niestety nie wszystkie plytki CDR mimo, ze maja oznaczenie 12x nie daja sie
zapisywac poprawnie z max predkoscia.
Wysiadaja EuroDaty, Fujitsu-Siemens, Traxdata, DataStary. Natomiast bez
problemow dadza sie wypalac 12x Verbatimy (mimo, ze nominalnie maja 8x max)
TDKa.

zdrowko

ravi