Nagrywarki HP8100 a HP8100i

Autor: ~ Fred Flintstone ~ (caveman1_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 19:58:37 MET DST

Padla mi nagrywarka HP8100i ... Oddalem do serwisu (reklamacje uznano) i
dostalem nowa
nagrywarke - tym razem HP 8100 ... Jaka jest roznica miedzy tymi modelami ?
na stronach HP znalazlem tylko opis HP8100i ... tego drugiego modelu nie ma
... W opisie HP 8100 na stronie www.cdrinfo.pl znalazlem, ze nie obsluguje
80 min. i wymaga zmiany firmware na inny, zeby to robic. Czy sa jeszcze
jakies roznice miedzy tymi modelami ? Zbieram argumenty, czy warto zarzadac
ponownej wymiany na ten model, ktory kupilem na poczatku ... Jesli mi cos
powiecie to
bede mial troche amunicji do odpalenia w serwisanta ... Uwazajcie, zeby
kogos z Was nie wrobiono w taki numer ... Dziekuje i pozdrawiam ....