BIOS - padniecie plyty! HELP!

Autor: Tomasz Nawrocki (tom65_at_go2.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 19:09:32 MET DST

hej
    Mam klopot od dzis - rozlecial mi sie BIOS w plycie glownej, co wiadomo
z czym sie wiaze. Komp tylk opiszczy i nic. Zrobilem FDD z plikami:
AWDFLASH.EXE, BIOS'em, i systemowymi plikami. W autoexecu jest linia:
AWDFLASH.EXE [bios] /Py /Sn - automatycznie wpisuje bios z pliku, nie
zapisujac tego co jest w kosci. Problem w tym, ze FDD nie chce czytac
dyskietki - tylko nia kreci, a nie wczytuje systemu.
    Co moze byc powodem? Czy jesli FDD podlacze do karty Multi I/O zamiast
do kontrolera na plycie to FDD zadziala? Jesli tak, to jak wylaczyc
kontroler FDD na plycie? Czy jak BIOSu teraz nie ma, to ten kontroler na
plycie nie dziala? Chyba nie bede spac dzis w nocy :-(

    Pomozcie, bo mnie gosc zabije - to nie moj komputer!

Prosil bym o info na e-mail: tom65_at_go2.pl - dziekuje za pomoc!