Re: Udostepnianie HIS-a (SDI) w novellu

Autor: Piotrek Kapczuk (xxx_piotr.kapczuk_xxx_at_hoop.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 16:10:24 MET DST

Hej

Michal K. <michal_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl> wystukal cosik takiego ...
> niedlugo bedziemy mieli w firmie HIS-a
>
> i tu pytanie : server pracuje pod Novelem 3.12 - czy istnieje mozliwosc
> udostepnienia Hisa spad Novela ???

Nie wiem czy pod 3.12 sie da. Raczej nie.

> bo pod linuxami mozna , a nie bedziemy przeciez zmieniac calego systemu
> sieciowego....

Dlaczego od razu wymiana "calego systemu sieciowego". Stawiasz sobie tylko
dodatkowa maszyne z linuxem np jakies 486 czy P100 i ona udostepnia inet
reszczie komputerów. Możesz też kupić sobie routerek sprzętowy, np Asmaxy,
chwala czasem na grupie

Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk