Odp: CD-RW for Audio

Autor: Lukasz (lukwin_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 13:41:40 MET DST

CDRW for Audio zachowuje sie jak zwykly ReWrite, z taka roznica, ze
wiekszosc wiezy go czyta. Zwykle CDRW sa zazwyczaj szare, a moj
CDRWfA TDK jest szaro-zlotawy.

> czy odczytuja je zwykle odtwarzacze CD od wiezy Technics, Sony... ?
Mam wieze Sony RXD5 i czyta ja bez problemu (zwykle RW tez czyta :)))
Testowalem go na: 3 discmanach (sony, thomson, panasonic), ok. 20
wiezach w MediaMarkt (problemy miala 1 wieza JVC oraz 3 szajsungi),
oraz w aucie na pioneerku DEH ilestam... :-). 90% szprzetu go czyta.
Nawet thompsonic, bakosonic i inne takier tez je 'lapia'.
No i da sie go zapisywac z poczworna predkoscia.

pozdrowienia
Lukasz