Re: SDI = Smutny Dostep(?) do Internetu

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 12:37:20 MET DST

Użytkownik "Enio" <tkobosz_at_mp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam SDI, od 3 tygodni. Wybulilem 1000 zl.
>
> Moje wrazenia - TOTALNE ROZCZAROWNIE !!!
[...]
> A jak jest w innych miastach?

Moje wrazenia - BARDZO pozytywne.
Ale mieszkam we Wroclawiu ;-)

Tak na powaznie - mam SDI od poczatku lipca, korzystam
praktycznie codziennie. W tym czasie ani razu nie zobserwowalem
"wieszania sie" czy jakichs radykalnych spadkow transferu.
Transfer z polskich serwerow regularnie 10 KBps,
z zagranicznych - roznie, do 8-9 KBps.

Wniosek: infrastruktura w Warszawie (albo w Twojej centrali)
jest niedopasowana do liczby uzytkownikow uslugi, ewentualnie
ktos cos zle skonfigurowal. Zeby dokladniej ustalic przyczyny,
wskazane byloby zaopatrzyc sie w podstawowe narzedzia
diagnostyczne (ping, traceroute itd.) i przeprowadzic pare
testow. Dzieki temu mozna by sie zorientowac, w ktorym
miejscu sieci pakiety "utykaja".

Michal Letowski