Dxr3

Autor: spider (grzkac_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 11:45:53 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów,
Zainstalowałem sobie Dxr3 i są z tego powodu same kłopoty.
Otóż wyobraźcie sobie że pierwszy z nich to konflikt urządzeń Creativa
karta dźwiękowa LIVE! i Dxr3 gryzą się. Mam następujący komunikat we
właściwościach systemu:
Urządzenie nie może znaleźć żadnych wolnych .Żądanie przerwania (IRQ)
zasobów do użycia [ code 12 ].

A mam taki zestaw:
SOYO SY-6BA+ płyta główna
128MB RAM
DVD LG
Pentium III 500MHz
Karta graficzna VooDoo 3 300
Karta dźwiękowa LIVE!
Karta MPEG-2 Dxr3
Modem sportster 56000 Flash.
Drukarka Canon BJC 2000

Przy wypróbowaniu opcji rozwiązywania problemów systemowych
dostałem informację że należy wyłączyć jedno z urządzeń ponieważ potrzebne
jest jedno z IRQ 5 7 9 10.
Z tym że u mnie widzę tylko 5 pod które podłączony jest modem. Reszty nie
ma.
Ale to nie wszystko. Po włożeniu płyty nie chce jej odtwarzać,
po prostu miącha miącha i koniec , na odtwarzaczu PC-DVD Creativa, natomiast
na PowerDVD płyta rusza.Tak jakby Creative nie chciał odtwarzać płyt.
Chociaż ściągnąłem z Internetu program i przestawiłem mu region.
A na sam koniec: przy uruchomieniu kompa taki oto radosny komunikat mi się
wyświetla:
3dfx Cmn.dll

Jeśli ktoś przebrnął przez cały tekst i wie o co chodzi to proszę o pomoc.O
wszelkie sugestie proszę na priv

 grzkac_at_poczta.onet.pl