Re: LILO

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 11:00:31 MET DST

l0b0 napisał(a):
> Napisz dokladnie jak stworzyc skrypt bootujacy z loadlin,

Caly "skrypt" siedzi w pliku linux.bat i wyglada tak:

---cut ---
c:\linux\loadlin c:\linux\bzImage7 ether=10,0x240,eth0 root=/dev/hdc2 ro

I to wszystko. Odpalenie z Win powoduje zapytanie sie, czy przejsc do
MS-DOS-a. Przechodze i mam linuxa. Oczywiscie ether=... to moje
prywantne ustawienie, jak rowniez partycja z linuxem.

> probowalem sie w to bawic, ale loadlin ciagle o cos sie plul (a to kernel
> mial niepoprowny rozmiar, a to cos innego).

Wygeneruj spakowane jadro (make bzImage) albo wywal wszystko do modolow.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl