zlomtrix phantom rzezi

Autor: Michał Langner (langnere_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 09:45:13 MET DST

Witam,
mam taki modem i plyte abit be6, proc celeron 333, grafika s3 trio 3d 2x na
agp i twardy IBM 13,5GB
system win98/nt/2000
w kazdym z systemow przy laczeniu sie z 0202122 nie mam normalnego sygnalu
wybierania tylko jakies charczenie
modem jest dobry, bo sprawdzalem na innym kompie
linia jest dobra, bo zoltrix spirit poszedl bez problemu
czy takie zachowanie wynika z braku uziemienia, a moze modem zbiera
zaklocenia z zasilacza albo z procka czy grafiki, a moze ja mam jakas aure i
rece, ktore lecza?

Michal