Pytanie o upgrade BIOSu

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 09:14:26 MET DST

Witam!
Mam pytanie do wszystkich posiadaczy BIOSów firmy AMI, którzy robili ich
upgrade. Posiadam płytę głównš ZIDA TX98-3D (Socket 7) z BIOSem AMI.
Przed upgrade data BIOSu była 15/07/1995. Po zaktualizowaniu data
pozostaje taka sama, zmienia się natomiast wersja, przy starcie kompa
napis jest następujšcy: TX98-3D version 1.12 (990601). Mam wobec tego
pytanie: czy BIOSy AMI tak już majš, że data pozostaje taka sama, a
zmienia się jedynie wersja, chociaż numer w nawiasie sugeruje, że data
BIOSu to 1 czerwca 1999 roku. Nie, żeby mi to specjalnie przeszkadzało,
ale chciałbym się po prostu przekonać, jak jest u innych posiadaczy
takich BIOSów. Dodam, że jak w pracy aktualizowałem BIOS firmy AWARD
(ABIT BE6), to zarówno data, jak i wersja zmieniły się na nowsze.
pozdrawiam
Krzysiek