Star Office import z Excela a polskie znaki

Autor: Sylwester Szady (sszady_at_zke.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 09:08:58 MET DST

Gdy otwieram plik Excela w programie Star to wszystkie zamiast polskich
liter z ogonkami (ąśćłńó.. ĘŁÓŃ...) mam wszedzie znaki zapytania ????
Gdy nawet pracujac w takim arkuszu poprawie te wyrazy i zapisze plik jako
np. plik typu Excel 95 i nastepnie otworze go w Excelu, to tym razem w
Excelu wyskakuja mi znaki zapytania zamiast liter z ogonkami.
Jak to wyleczyć?

Sylwek