Re: TeleportPro

Autor: MiG (migonweb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 00:30:58 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:39A306D8.A582A586_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> Ironia?
> Bo jakoś nie potrafię przejść nie ciągania linków nieporządanych: np.
> zawsze ściągam stronę jako "address begin with..." a TeleportPro jak
> znajdzie jakiś baner z adresem *.htm* to ciągnie stronę z banera,
natomiast
> jak link odnosi się do zipa na innej stronie to go nie ciągnie :-(((

To sprobuj moze MemoWeb 98 moim skromnym zdaniem jest troche lepszy od
oslawionego juz i zestarzalego Teleporta.
Jet tam chociazby taka opcja aby nie pobieral zadnych zewnetrznych linkow, a
jezeli chcesz to je pobierze i wtedy mozesz sobie dokladnie ustalic
exploracje... ale co ja ci tu bede pisal, zobacz sam.

MiG [migonweb_at_poczta.onet.pl]