(dlugie) Re: sprzedaje stary komputer -- za ile?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bospam.polbox.com)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 00:14:28 MET DST

"Wojciech Kucharski" <wkucharski_at_post.pl> wrote in
message news:39A43677.31564818_at_post.pl...

> chetnie bym sie dowiedzial ile moge dostac za
taki komputerek:
[tu byla lista elementooof na p200mmx]

wiesz; jak gosciu pyta o swoj zestaw i koniecznie
kcesz dolaczyc do watku to moze zacznij nowy
watek; bo dla mnie to sa dwie zupelnie INNE
oferty; poza tem owszem, mozna wprowadzic nowy
watek, ale moze nie od razu w pierwszym poscie; a
moze to mial byc DOWCIP? mam nadzieje ze nie;

co do ceny sprzetu to nie mozna powiedziec ile
powinniscie za to wolac; ja np. poszukuje sobie
teraz w poznaniu sprawnego 486; i to raczej
kupujacy stawia swoje mozliwosci cenowe; uwazam,
ze w obecnych czasach nie ma sensu sprzedawac
komputerow wraz z opcjonalnymi peryferiami;
drukarki; skanery; IMO osobno;

tak wiec bierzesz oferte ze sklepu, wyszukujesz
najtanszy zestaw bez monitora /zapewne jakis
celeron/ i rozsadnie wedlug niego ustalasz cene za
swoj zestaw /a wiec np. na 3/11 ceny tego ze
sklepu/;

IMO przy pentium atutem jest jednak tylko mmx;
przeciez kompy bez tego nadaja sie na maszyny do
pisania, serwery lokalne itepe tak samo dobrze,
jak porzadne 486;

i nie radze rezygnowac z klawiatury; po co komu
komp bez klawiatury;

ale ostatecznie: cena zalezy od nabywcy; nigdy nie
wiesz kto czego bedzie potrzebowal; moze sproboj
wystawic sprzet na jakiejs gieldzie /np. na
allegro/ i tam popytac ile by dali;

pozdrawiam
adas