tablica alokacji plików

Autor: .:i:. (zio_at_dnet.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 21:45:17 MET DST

HI
Mam problem z twardym dyskiem ( Seagate 2,5GB )
Mianowicie : po usunieciu dwóch partycji i ustawieniu prawidlowo
tylko jednej i nastepnie sformatowaniu dysku , wysypala mi sie
tablica alokacji plików >> dysk sie normalnie uruchamia lecz przegraniu
jakiegokolwiek programu i po jego uruchomieniu wysypuje sie.
Uruchomilem NortoUtilities i on stwierdzil ze wszystko po jego naprawie
jest ok lecz ...... Norto Disc Doctor jest zbyt tempym doktorem :-)
i nadal jest to samo
Co robic aby uratowac zycie memu dyskowi ??????
Jego smierc byla by dla mnie i mojej rodziny bardzo wielkim ciosem (-;

Mam nadzieje ze wyslam ten list na odpowiednia grupe.
Jesli nie to podpowiedzcie na jaka na priv.

Pozdrawiam
i BIG THANX za pomysly jak ten problem rozwiazac.
Ziemowit Michno
www.stalrzeszow.prv.pl - speedway team