Re: Leadtek GForce 2 GTS i OpenGL

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 22:13:06 MET DST

Cześć,

> Wylaczylem 'Sideband' i poszlo ... ale jakie taka operacja bedzie
> miala nastepstwa ??? (nie moge przeprowadzic zadnego testu porownawczego
> poniewaz po wlaczeniu 'Sideband' wszystko pada :) ...

Bez SB niewiele tracisz ... ciekawi mnie jednak czy masz taki paskudny
egzemplarz (testowałem Leadteka GTS z SB na AGP 100MHz) czy wyłączając
SB leczysz skutek nie przyczynę problemu. A ta może tkwić gdzie
indziej ...

>---Beer---

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do