sprzedaje stary komputer - ile?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 19:41:58 MET DST

Od razu przepraszam za maly spamik?
Posiadam kompa ktorego wypadaloby sprzedac.
Mialem trzymac dla dzieci, ale jeszcze nie posiadam, albo jako lokata
kapitalu, ale niestety jesc, a zwlaszcza pic sie chce!
To cudo to:

* plyta na chipsecie Intel 1430 VX (obsluguje Pentium 75-200 MHZ MMX)
* procesor Pentium 133
* pamiec 32 MB EDO RAM (2X16)
* obudowa mini - TX-owa
* karta grafiki Tseng Labs ET 6000 / 2 MB
* Karta muzyczna OPTi931 16-Bit 3D Stereo PnP
* twardy dysk Caviar 2.1 GB
* fax/modem Zoltrix na ISA 33600 bps
* CD-Rom 4X Mitsumi (nie grzeje sie i nie halasuje)
* stacja dyskietek 1.44 MB.
Reszty (monitor, klawiatura itp.) nie sprzedaje.
Zamierzam to sprzedac komus, kogo nie stac lub nie potrzebuje nowoczesnego
komputera.
Ale nie handlarzowi, bo z gory wiem, ze dostal bym grosze.
Mam pytanie, czy ktos kto obraca takimi starszymi komputerami lub zna temat
moglby mnie oswiecic, ile mozna za to "wolac" aby nie wyjsc na glupa? Ale,
prosze tez pamietac, ze co innego sa ceny poszczegolnych elementow, a co
innego caly sprawnie dzialajacy komputer. Nie kazdy jest takim "orlem" aby
za pare groszy wyszukac (ryzykujac kupno uwalonych elementow) podzespolow i
samemu sobie skladac kompa. Dla tego odrzucam czesto prezentowane wyceny,
tylko poszczegolnych elementow komputera liczonych jak szrot.
Kazdemu kto okaze mi "konstruktywna" pomoc w ustaleniu "realistycznej" ceny
na moj nie stary jeszcze
komputer stawiam "wirtualne" PIWO!

pozdrawiam

--