Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: RAB (R.A.B._at_mediator.pl.invalid)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 04:05:59 MET DST

AVE !
"Leszek Ciszewski" <leszekc_at_alpha.net.pl> pisze:

>Chyba nie przypuszczasz, ze policja
>(zapracowana) zechce sie ta sprawa zajac? :)
A kto inny? "Przyjaciele ze wschodu"? :) Policja ma wszystko podane jak na
talerzu. Jest adres oszusta, jest dowód. Prosta sprawa. Tylko, właśnie, czy
im się będzie chciało ... Ale jak by odmówili podjęcia śledztwa to bym się
po prostu zapytał: "To kto ma się zająć tą sprawą?".

>I chyba nie myslisz, ze policja ma prawo
>egzekwowania ew. dlugow, neleznosci itd. :)
To jest wzyczajne OSZUSTWO. Co zresztą potwierdziłeś w swoim poście niżej.
Nie wiem kto zajmuje się egzekucją należności. Pewnie sprawa musiała by
najpierw trafić do sądu a potem ewentualnie komornika. Ale na prawie nie
znam się zbyt dobrze.

>Czyli co?
>Z TPInternet tez cos wspanialego powstanie? :)
Sygnaturka losowa :)

--
mailto:rab_at_mediator.pl                 http://strony.poland.com/radek32