Re: UWAGA - NASTĘPNY OSZUST!!!

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 17:41:54 MET DST

On Tue, 22 Aug 2000 12:55:02 +0000, El Presidente
<el.presidente_at_interia.pl> wrote:

>A jesli te dane sa falszywe to co wtedy ???

A jeszcze gorzej, jeśli to ktoś inny. No, ale jestem pewien, że jeśli
ten oszust podał czyjś adres, to ten ktoś zna oszusta.
No, to skoro tak, to ja mam taki pomysł dla poszkodowanego:
Weź wydrukuj sobie cały ten wątek, łacznie z tym, że już tam jedzie do
niego ekipa i łącznie z tym, że ktoś tam na znajomego wujka na
policji, co już się tą sprawą zajmuje. I weź to wszystko wyślij temu
oszustowi. Bardzo możliwe, że to wystarczy, aby koleś oddał Tobie
kasę, do tego ze 200 zeta odszkodowania.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl