Re: jakie dvd ???

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 12:52:44 MET DST

Perfektus wrote:

> Witam serdecznie!
> Chcialbym swoj wysluzony cd zamienic na DVD - czy ktos
> z Was moze mi doradzic jakis model ? W miare szybki, cichy
> i czytajacy bez problemu wypalane plytki.... czy sa moze
> dvd z region free ?

Polecam Pioneera, ale nie najnowszego - jest za głośny (może być 1x3
1x4)
Co do RPC-1, to tylko stare napędy miały to fabryczne, ale w nowszych
często da się wgrać odpowiedni firmware
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/

Lekko NTG - lepiej poczytaj pl.rec.kino-domowe i tvmania.dvd na
news.tvmania.pik-net.pl

--
Pozdrawiam,
Kaizen     kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm