Odp: zasilanie do peltiera

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 10:27:25 MET DST

Cześć!

> Juz Ci tlumacze. Dziwne bylo to ze podlaczales plytke poltiera to
ladowarki
> do akumulatorow.
> Cekawe czy do takich samochodowych (po napieciu to wyglada ze tak ;)
No chyba, że nie do ładowarki paluszków :-))).
Mam zwykłą ładowarkę do 12V akumulatorów samochodowych i jest to
największy "zasilacz" jaki posiadam (do Peltiera jak się jednak okazuje
zbyt słaby :-((( ). Podłączałem do niego już różne dziwne rzeczy i nie
rozumiem,
jaka tu występuje analogia do suszenia zwierzątek w mikrofalówce...
Zasilacz przez 10 minut nawet nie zrobił się letni, więc nie robi na nim
zbytniego
wrażenia takie obciążenie, jednak odpowiedniego prądu wydolić nie potrafi.

Pozdrawiam
Hocus