Re: 3 systemy na 1 kompie??

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 01:51:12 MET DST

Sie da bo tak mam. Corel Linux, Nt i 98. ja poinstalowalem to w takiej
kolejnosc :
98
Nt
linux na partycji wydzielonej PQMagicem.
W sumie spoko tylko loada mam smiesznego - laduje sie lilo i z niego albo
linux albo wybor 98 i nt. takii 2-stopniowy. jakby co to pisz.
Piotr
Użytkownik Błażej Cieliński <blazej7_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39a2fa3d$1_at_news.vogel.pl...