Dylemat: Athlon czy PIII???

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 01:25:33 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow!

Mam duzy dylemat dotyczacy wyboru sprzetu:
nie wiem ktory z procesorow wybrac: Athlona czy PIII. Czytalem wiele
specyfikacji technicznych, przegladalem wiele testow - jednak mam sporo
watpliwosci co do ich obiektywnosci (testy sponsorowane?). Dlatego
postanowilem zwrocic sie o pomoc do ludzi z tej grupy :)) Szczegolnie do
praktykow, ktorzy maja juz jakies doswiadczenie z obu wymienionymi
procesorami.
Moze powiem do czego wykorzystuje sprzet. Otoz zajmuje sie programowaniem,
bazami danych, czasami grafika (jakis rendering 3D), a wiec rzeczami
wymagajacymi sporej mocy obliczeniowej. Czasami rowniez oddaje sie
przyjemnosci - Quake, Unreal, Kolko i Krzyzyk, itp. :)))

Prosilbym rowniez o pomoc w wyborze dobrej/wydajnej/stabilnej plyty glownej
pod Athlona. Slyszalem ze ma on spore problemy przy wspolpracy z niektorym
sprzetem (np. niektore modele plyt glownych, pamieci, itp.) - czy to prawda?

Do PIII myslalem o ASUS CUSL2 (i850e Solano) - co o niej sadzicie?

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi - bardzo mi pomogą!!!

Pozdrawiam!